понедельник, 23 марта 2009 г.

Інтернет семінар з теми "Інтернет як технологія дистанційного навчання"

Шановні колеги! Чекаю відповіді на наступні питання:
1. Визначити поняття "Інформаційна компетентність вчителя".
2.Чим відрізняються поняття "дистанційна освіта" та "дистанційне навчання"?
3. Які моделі дистанційного навчання можна використовувати на уроках християнської етики?
4. Як можуть бути поєднані очна та дистанційна форми навчання при викладанні християнської етики?

7 комментариев:

  1. 1. Інформаційна компетентність вчителя - це вміння добувати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел; вміння класифікувати документи, користуватися новими інформаційними технологіями, переробляти інформація для отримання певного продукту; це робота з додатковою літературою, звертання до комп'ютерних баз даних, інтернету, аналіз та критичне ставлення до інформації, її самостійне опрацьовування тощо.

    ОтветитьУдалить
  2. 2.Дистанционное обучение - это целенаправленный процесс интерактивного, асинхронного или синхронного взаимодействия преподавателя и учащегося между собой и со средствами обучения, индифферентный к их расположению в пространстве и времени.
    А дистанционное образование - это пед. система в которой реализуется процесс дистанционного обучения. Это комплекс образовательных услуг, которые можно получить с помощью информационно-коммуникационных технологий.

    ОтветитьУдалить
  3. Информационная компетентность учителя определяет его проф. компет-ть в целом и явл-ся его базовой проф. компет-ю (и не зависит от преподаваемого предмета).Это совокупность знаний, умений и ценностного отношения к эффективному осуществлению различных видов информ-й деят-ти и использованию новых информ.технологий в проф. деят-ти.
    Дистанционное обучение(ДО)-тип обучения, основанный на образовательном взаимодействии удалённых друг от друга педагогов и уч-ся, реализующемся с пом. комп-ов, телекоммуникационных техноогий и ресурсов сети Интернет. Имеет неск. моделей (в т.ч.очно-дистанц. обучение).
    Дистанционное образование осущ-ся полностью или частично с пом. комп-ов и телекоммуникационных технологий и средств, с преобладанием в учеб. процессе форм, методов и средств дистанц. обучения.

    ОтветитьУдалить
  4. Інформаційну компетентність вчителя можна визначити як особливий спосіб організації предметно-спеціальних знань, які забезпечують прийняття ефективних рішень у професійно-педагогічній діяльності.

    ОтветитьУдалить
  5. Термін «дистанційна освіта» лише описує спосіб навчання, який дозволяє вийти за рамки навчання в класі. Дистанційне навчання пов’язує викладача, учня, а також джерела, розташовані в різних географічних регіонах, за допомогою спеціальної технології, яка дозволяє здійснювати взаємодію. Засоби ДН можуть використовуватися вчителем, як у викладанні предмету, так і для самоосвіти.

    ОтветитьУдалить
  6. 1.Інформаційна компетентність вчителя - це здатність і готовність вчителя професійно виконувати педагогічні функції на основі використання нових інформаційних технологій.

    ОтветитьУдалить
  7. 2.Дистанційна освіта-це відкрита система навчання, що передбачає активне спілкування між викладачем і студентом за допомогою сучасних технологій та мультимедіа. Дистанційне навчання-це форма навчання з використанням комп'ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів і студентів на різних етапах навчання і самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.

    ОтветитьУдалить